måndag 15 oktober 2012

There and back again...

Nu åker jag flyyygplan med gratis wifi! Wiii!
Har haft en dunderbra helg med min favorittjej, så himla bra på alla sätt och även om vi dampar loss och tränar massor och äter god mat och så vidare, så har vi hunnit slappa massor och bara varit också :) Det bästa <3

Igår såg vi norrsken! Och hade söndagsmys hos Elins gulliga klasskompis som bakat paj! Mmmmmm :)

Nu är det full fart sista veckan hemma,
KBK!

Btw, läste en rätt lätt och avslappnad bok på vägen upp; "femtio sätt att träffa den rätta". Som vanligt i alla chic-lit-böcker fattar man på första sidan vem som är "den rätte" (SPOILERVARNING) och jag undrar varför jag inte lyckas bli roomie/bästis med en assnygg och avslappnad rolig karl som vill skeda även fast man inte borstat tänderna och som kommer hem med ens favorit-takeaway när man haft en dålig dag? Nä, vi jobbar inte riktigt så med våra roomies här. Uppenbarligen.
Men. Jag. Är. Inte. Bitter.


:D



Hejdååå!
(turbulens nu! Aaaaah!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar