söndag 3 februari 2013

Å hej vad det går!

Ja då var det söndag igen!
Dagarna rusar förbi.

I fredags klarade jag ett set liggande hantelpress (bröst) med 17.5 kg! YEAAAAH! BOOOOM!
Fick sen be min "gymvän" (vi har tränat samma tid 3 ggr/vecka i 3 månader nu men aldrig sagt ett ord) att passa mig och han blev extremt glad för det! Erbjöd sig även på eget initiativ att passa mitt 3e set och peppade mig när jag körde - sånt gillas!

Därefter gick alla mina storstilade planer åt h-vete på jobbet...

Sen åkte jag till Jönköping och umgicks med min kära syster och hennes schöna korridorsvänner!
Detta fortsatte hela lördagen och vi hann även med ett LAN (AoE), en film och en kebabsallad innan jag sprang till bussen med typ (minus) 5 min till godo. Tur att chauffören var snäll och väntade på mig!

Idag, söndag, har jag lagat världens godaste sås. Vill gifta mig med den för att den är så goooood!
Ingredienser: Creme fraiche, avocado, wasabi.
DÖÖÖÖR!
Tänkte göra episkt goda fiskburgare att äta till. Dvs Wasabisås med fiskburgare. Önskar jag var hungrig NUUUU!



Och sprungit mitt 3e pass på v 6 på löpprogrammet!
Är nu halvvägs till att springa en mil (kan springa en mil, men vill gärna att det ska ske utan smärtor i 4 veckor efteråt)!
HÄR HITTAR DU PROGRAMMET FRÅN iFORM

Och veckohandlat!

Och ätit ett torn med Coltingpannkakor!

Hittills har det varit en mycket bra helg helt enkelt!

Hejdåå!

4 kommentarer:

  1. Yey, Jas skaffar bänk-kompis!! :)

    wasabi låter fett gott!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa en bänkkompis är mkt bra att ha faktiskt ;D
      Camilla, vi måste äta MER WASABI!! Söndagsstek med wasabisås? :D

      Radera
    2. Jag tror det gör sig bättre till lax.... ? :D
      Fast det kanske funkar till stek också? :D

      Radera
    3. Jaa såklart vi ska ha det till lax :D Wieee :D

      Radera