söndag 30 september 2012

Lidingö tjejlopp - check!

1.08.27 blev min tid! Jag hade som väldigt ambitiöst mål att komma under 2 timmar, HAH!
Det beror på att jag inte sprungit mer än 1 km åt gången sedan början på augusti + kolhydratladdat 2 veckor (kolhydratladdnig = fail), haft diverse smärtor i kroppen och dragit på mig en förkylning!

Med mig hade jag förutom min bästa partner in crime: Elin, även superlöparen Cam! Hon sprang så jäkla bra att hon fick en silvermedalj, 47.13 minuter! GALEN!

Inledningen på loppet var episk. Jag och Elin står och tjötar, hoppar runt lite, svingar med benen och värmer upp (eftersom ingen står på en pelare och skriker "rrrrr", "ah" och "oh" för tillfället.) Sen skjuter någon ett skott och alla framför oss börjar springa iväg!

"Eh, va? Startar vi nu?! Jaha, men är du säker?" Haha, så himla taggade ;)


Nu har jag och Elin gjort vår tjejklassiker, kick-ass!
Vi firade detta (klassiker + Cams grymma tid) med massa kött och världens mest berömda (?) cheescake på ett steakhouse vid Slussen!

Dessa tjejer förgyller verkligen mitt liv, ni är AWESOME!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar