måndag 10 december 2012

Fullt ÖS

Vilken helg!
Fullt ös, massa massa härligt folk, massa massa muskler, protein, smakprover, Celcius, trolleritrix, skratt, flams, fylla och mat!
Otroligt lyxigt att ha så många av mina favoriter samlade på samma ställe samtidigt! HEAVEN!
Team rödjacka på väg till festivalen
Vi som var sugna på att se tävlingarna möttes upp tidigt på lördag fm!
Såhär såg det ut i mitt sovrum vid midnatt i lördags, bröderna Andersson upphör aldrig att leverera.
OBS: De spanar in sina benmuskler i min spegelvägg, inget annat.
Jag är såååå trött idag. Två nätters halvtaskig sömn = inte riktigt mitt bästa jag. Är så van att må bra, vara pigg piggelin och orka allt! 1 dag av 45 som jag känner mig lite trött, borde inte klaga men jag är bortskämd ;)

Käkade precis en halv chokladtomte (storlek: XL) och känner mig tillfälligt lite piggare.
Skulle ha sockerdetox 21 dagar tänkte jag, men nu har jag tappat räkningen och igår var jag och mina superbrudar Elin och Cam på världens bästa julbord och där bröts den detoxen rätt rejält ändå ;)

Har däremot inte ätit B&J på typ 3 veckor, känns som att bara det gjort att jag tappat både cm och kg. Haha! Kärleken till B&J... Förrädisk ;) Tur att fluff är min nya drog!

Nu är det bara 5 timmar kvar tills jag får sova igen, men först; sista gången på min impro-kurs! <3

1 kommentar:

  1. B&J FTW!!! :P
    Tid för en promenix i Skatås innan du försvinner hem (?) över Jul och Nyår? :)

    SvaraRadera