torsdag 17 januari 2013

Fat flush-detox

Såhär ser min detox ut:

När jag gått upp: 1 glas ljummet citronvatten, 1/2 tsk spirulina (alg)

Ca en timme senare: 1 glas tranbärsdricka (osötad); 1 msk psylliumfrön, massa vitamintabletter, kollodialt silver

30 min innan lunch: 1 glas tranbärsdricka

Lunch: fisk/kyckling + grönsaker (ngt som går att äta kallt eftersom jag blivit anti-microvågsugn ;) )

Mellanmål: 2 ägg + grapefrukt
1 äpple, 1 apelsin i nödproviant

30 min innan middag: 1 glas tranbärsdricka

Middag: kyckling/kött + grönsaker + vitaminbomb 2

Innan läggdags: 1 glas tranbärsdricka + psylliumfrön, kollodialt silver

Det är inte jättemycket skillnad mot vad jag brukar äta, bortsett från all tranbärsdricka samt att jag är en riktig sockergris...

Gjorde en kroppsmätning (organ/vitaminbalans/andning/sammansättning) vid jul och målet är att en hel del av de värdena som var röda ska åtminstone vara nere på gult - helst grönt!

Därför gör jag denna detox som ska rensa levern och hjälpa till att få fart på fettförbränningen. Känns som dagens i-landsproblem nr 1 att vara lite småtjock...

Mår superrr av denna "diet" och träningen går jättebra! (Dag 3/14 :D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar