torsdag 24 januari 2013

Onsdagschill

Började dagen med sovmorgon till kl 6, det är en dålig start på dagen för man blir sååå seg av att inte komma upp och igång! Men skönt! I looove min säng!! <3 <3 <3

Efter ett gäng solhälsningar och lite meditation (såå flummigt men sååå bra start på dagen!) knatade jag ut i kylan till jobbet.

Sen slet jag HUND hela dagen, herreguuuud vissa veckor (typ alla veckor) alltså... Ringer typ 70-80 samtal/pitchar 10-20 samtal/skräddarsyr 5-10 mail.
Men varje nej och varje mail är ett steg närmre ett JA och en affär! Och för varje samtal blir jag förhoppningsvis liiite bättre ;)

Efter jobbet gick jag till Nordic Wellness för ett Yogapass med fina Maria! Yoga... hur jobbigt får det vara? Men skönt. Och jobbigt. Det liksom krasar i kroppen när man sträcker ut, haha!


Avslutningsvis hann jag även hem till Cam på dubbel-T (Té och TV) innan jag stängde mina gröna och sa hejdåå till onsdagen den 23 januari!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar