tisdag 15 januari 2013

Yours and yours only


Just nu är jag inne på min andra detoxdag, känner mig precis som vanligt vilket är skönt! Saknar alltid att känna mig som vanligt när jag börjar spåra med energikällor och träning - det är så härligt att må bra!

Resan var riktigt bra, men det har ni väl förstått ni som orkat ta del av alla inlägg!
Människor inspirerar mig så otroligt mycket, träffade en hel del intressanta människor på resan som påminde mig om en del drömmar som jag har. Några som jag kanske trodde skulle förbli drömmar, men som nu har fått en nytändning!

“Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do... Explore. Dream. Discover.” 
― Mark Twain

Fått ett nytt kul projekt på jobbet och allting känns rätt bra faktiskt! 2013 - bring it :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar