lördag 16 mars 2013

Dödens död

I'm alive!
Har däremot dött administrations/avresefebers/vårdepressions/fulltösmedvetslöshets-döden denna vecka vilket inneburit att jag inte orkar göra någonting.
Har jobbat och ägnat resten av tiden åt att vilja skjuta huvudet av mig.
Så kan det vara ibland!

Nu är nästan allting klart (viktiga papper i pärmar, fixat tv-kanaler till lägenheten, satt upp brandvarnare, planerat autogiro, hyrt ut lägenheten - ansöka i förening, prissätta, hitta en bra person, flyttpacka, flyttstäda, flytta bort alla saker, skriva kontrakt, skriva bilagor till kontrakt, kolla upp skatt för uthyrning av bostad - avbokat Egypten-resa, avbokat dykkurser, vaccinerat mig, fixat visum, sagt upp gymkort, sagt upp mobilabbonemang, sagt upp internet, fixat försäkring, nästan gjort klart CV, fixat internationellt körkort, delat ut fullmakter, adressändrat).

Har såklart inte gjort allt denna vecka eftersom jag flyttade för 3 veckor sen - men anyway!!

Har därför försökt minska intrycken utifrån och läst 0 bloggar, loggar ur instagram, tagit bort min facebook-app (dvs det tar lite längre tid att logga in och då gör man det inte lika slentrian-mässigt).
Visst finns det fördelar med att det är så lätt att kommunicera men ibland är det absolut nödvändigt att rensa lite i informationsflödet.
Och eftersom jag (jobbar på att bli mer grå men fortfarande) är allt/inget, svart/vitt så stänger jag ner allt. Tog iaf inte bort min facebook denna gång!

Okaj mate see ya later!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar