måndag 11 mars 2013

Energii

Goten morgen!
Då var det måndag igen, morgonjoggen fick skjutas upp när det var -13 ute... Hade alla kläder på mig och var nästan taggad, tog hunden för en liten kiss-runda och insåg att min gräns nog går vid -8. Brrr!

Har haft en mkt bra helg!
Lördag var det bäst-häng med bäst-Elin <3 träning och mat och babbel och skratt och katthår i en härlig röra!

Sen middag och melodifestival hos mamsen (syster + bf var också på plats i helgen) och avslutningsvis en omgång AoE (Age of Empires, datorspel).

Söndag
Morgonpromenad i skogen! Klättrade även upp i ett riktigt bra träd!

Åt mumsig frukost och sen åkte vi skridskor på Mälaren. Så fin dag!

Fick ihop förra veckan;
Jogg 3 pass, totalt 125 min
Spinning 2 pass, totalt 145 min
Simning 2 pass totalt 70 min
+ promenader och cykling och ett ryggpass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar