tisdag 19 februari 2013

Det här med att flytta...

... Jag kanske borde känna igen det nu? Den här enorma olusten att göra en enda knop. Den kommer typ alltid när jag ska flytta. Packa lådorna. Bo i kaos. Bryta upp. Bryter ihop?
Fast jag VILL ju, det handlar mer om att det är så förbannat JOBBIGT att packa ner allt och bo i ett icke-fullständigt-hem.

Har ej tränat på en vecka, känner bara en enorm STRESSSSS och får typ andnöd när jag tänker på det. Alltså. igår gick jag förbi gymmet men klarade inte av att gå in. Fick typ panik när jag kollade in.

Ibland mår man bättre av att träna. Oftast faktiskt.
Men jag vet också att jag ibland verkligen inte klarar av att träna.
Kanske skulle jag klarat av att ha en häst och rida i skogen en dag som denna, om nu det räknas som träning.

Neh, nu ska jag hem och tvätta. Packa. Kanske spela lite dator. Andas.

FÖR IMORGON KANSKE JAG GÖR KONTORETS FETASTE DEAL EVER!!
Det är typ 99% klart.
TIHI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar