söndag 24 februari 2013

Sista veckan

Hejheeej!
Jasmin kl 03 i förra inlägget, sjukt djup tjej!

Firade av en succévecka med besked - började med Cava och slutade med kvällens enda glas vatten - en ramlösa till kvällsmackan.
Hade stört kul så det var värt all skit på lördagen!

Först en låååång AW på kontoret, från kl 17-24. Någonstans tog Cavan slut och någon vänlig själ började servera mig vin. Tack Johan.
Sen gick vi på ett riktigt skönt uteställe där det spelades salsamusik. Kändes som att vi var där 6 timmar, men det var nog bara 2? Jag dansade SÖNDER. Woaaaah!

Till DJ: "Har du Oscar Linnros senaste?"
DJ: "Det här är en salsaklubb..."
Jag: "Ok... Har du Petters nya?"
DJ: "Som jag precis sa är det här en salsaklubb och.."
Försöker klättra upp bredvid honom medan jag läser på hans spellista på Spotify: "Kan du scrolla till N?"
Blev inget med det nej...



Sen fick jag även för mig att lyfta en random kille på dansgolvet. Han blev rätt så skraj.
Alltså... Inte upp på raka armar utan bara upp typ 1 dm från golvet.

Förutom det var det succé! Precis så en bra utekväll ska vara! Skulle dock med facit i hand druckit vatten istället för kollegornas drinkar mellan danserna.. Men kan ju inte få alla rätt!


Har packat ner typ allt nu, på onsdag kväll flyttar jag hem till Cam en snabbis innan jag på fredag flyttar hem till pappsen än en gång! Det är sådana som mig som får mig att bli avskräckt från att skaffa barn. Man blir aldrig av med dem!!

I fredags var jag också på gymmet igen! Körde HIIT på en crosstrainer. Kändes skönt med lite träningssug!

Och när jag fått upp mitt självförtroende igen ska nog inläggen här bli lite roligare igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar