torsdag 22 november 2012

Funktion

Det här med att vila eller inte vila. Isch.
Jag kände mig helt trasig förra veckan vilket resulterade i att jag sov extremt mycket, lät bli att träna (aka VILODAG) och även passade på att förse min kropp med sån där härlig näring som kallas glass. I STORA lass.

Detta pågick i ungefär 4-5 dagar, träningsuppehållet i 4. På söndagen vaknade jag kl 03 och var trött på att sova. Kroppen var svullen efter en brunch innehållandes scones (Jasmin+bröd ärintelikamed sant) och jag ville helst krypa ur mitt eget skinn!



Nu är det torsdag och i morse var första dagen som jag kände mig OK igen, har känt mig helt off och konstig i kroppen i flera dagar!

Det är inte vilan som är problemet; vila ROCKAR! Däremot spelar det galet mycket roll vad man stoppar i paj-hålet.

Sen på lördag kväll gjorde fluffet entré i mitt liv på riktigt när Cam lyckades fluffa till det ordentligt! Aldrig mera glass- fluff is the sh-t!

Därefter åt jag så mycket fluff att jag knappt kunde sova, men det är SJUKT vad gott det är! Älskar konsistensen, precis sådär krämigt och underbart som glass!

Jag vet, lite efter! Men nu är mitt dagliga mål att få till ett perfekt fluff vilket är en konst! Igår lyckades jag riktigt bra och kunde gå och lägga mig lycklig!

Har också införskaffat ett par
Så snart som jag har stavar, pjäxor och skidor på samma ställe blir det åka av!

Mål: Halvvasan 2013!

HEJDÅÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar