fredag 30 november 2012

Sa någon snö??!?!

Det snöar i öst! JAG DRAR!

Har haft en grymme vecka, låg trea på säljtoppen i Sverige (inte med min cover på "Mitt enda liv") och har nästan nått målen!

Tränat som planerat.
Ätit som planerat (massa fluff!!).

Och om en vecka kommer jag få träffa så sjukt mkt härliga människor OCH SÅ KOMMER MIN BÄSTA ELIN HIT!! <3 <3 <3

Life

is

gooooood!
Helgen efter det ska jag fira syster, megahänga med Alex och ha föreställning med min impro-kursgrupp.

Sen är det jul.

Sen drar jag till MALDIVERNA! (med Justin Bieber ryktas det, men jag hoppas nog fortfarande på Bradley Cooper! Däremot tackar vi Bieber för mitt nya smeknamn Bibbe som är lite roligare än Jasse/Jassi/Jass. Ja, mina nya kollegor är inte riktigt som mina förra :P )

Yeaah baby, YEAAAAH!

Ok, ska sluta dampa nu.
Men det är min blogg.
Jag gör som jag vill.

Dampar loss någon gång i veckan.
:D

HEJDÅÅÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar