söndag 7 oktober 2012

Höstsöndag!

Bästa morgonen, låg kvar och mös till halv 10. Snacka om livskvalitet :)

Sen var det dags att ta sig upp och göra sig redo för dagens Crossfitpass! Så otroligt fint ute med klarblå himmel, frisk höstluft och träden som är i sitt allra bästa höstmode!
Oftast när jag sitter på cykeln är det fullt ös medvetslös, men idag njöt av cykelturen, både ner och hem!


Passet var thrusters och burpees, partner workout.
Har gjort passet en gång förut och då vet jag att jag nästan kom upp till 9 varv med betydligt högre vikt.
Men mitt nya mål med mina CF-pass är: Att inte ha ondare när jag går därifrån, än när jag kom.
Det var tungt nog ändå (körde med 15 kg) och jag känner hur jag liksom "vickar" höften åt vänster när det blir tungt och jobbigt.

Denna vecka (40)
har jag äntligen blivit av med förkylningen och kunnat börja träna igen! Och det bästa: jag har fått ordning på mina flyttkartonger på 1/3 av tiden jag trodde det skulle ta = massa tid över kommande veckor!

Kommande vecka (41)
är det mycket gott och blandat som händer - är lite orolig att ge någon magsår om jag skriver ut min planering här men det kommer bli en fetingbra vecka med både träning, massa roliga människor och jobb på samtliga orter! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar