tisdag 9 oktober 2012

Måndagsmöös

Igår efter jobbet åkte jag till Strängnäs och Robine & Daniels cribb!
Fick hänga med supergoa Lovisa och världens sötaste "jag har taknat dig" Lo tills folket började ramla in från gym och tågresor!

Så himla kul att se så många biffar&babes på samma plats samtidigt!

Robine bjöd till fest och hade lagat typ 1,5 kg lax och 5 kg potatis och rotfrukter vilket tog slut innan vi ens hann säga squat!
Helt galet att se bröderna Andersson [Robin&Josef] och Daniel "tog du ALLA rispuffar" Maxe sitta och skyffla i sig!
Och sen... Ta varsin BUNKE med puffar och protein... Alltså.. Jag blir mätt bara av att tänka på't! :D


Lycklig pojke med stor skål!
Blev riktigt pepp på att ta ett nytag på gymmet och börja lyfta ORDENTLIGT igen!
Hur kan man inte bli det när det här gänget drar igång... Hehe!
Jag gillar fortfarande Crossfit SÅÅ MYCKET men "sporten" blir populärare och populärare vilket innebär fler utövare och fler instruktörer som inte vet vad de pysslar med = fler skador och skadade.
Typ jag själv..

Så, i em ska jag till gymmet och köra överkropp! Spännande... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar