onsdag 3 oktober 2012

Zzzzzznooooooozzzzzz

Vad är det med mig? Jag kommer inte upp på mornarna!
Snozade 1,5 h imorse.
Igår var jag så illa tvungen att pallra mig upp kl 5 för att jag skulle passa ett tåg som i sin tur skulle ta mig till ett möte. Men det här med flextid är farligt...

Jag gillar inte att faila dagens första hållpunkt: Uppstigning!

Det är väl kanske den här apatin innan en flytt som gör sig påmind. Innan jag flyttade från Stockholm var det snudd på att jag ens orkade duscha, än mindre flyttpacka. Nu har jag typ 15 kartonger som jag måste vaska genom nålsögat - inget onödigt skit i min nya fina lya tack! Men jag är motiverad som bara den, är helt kär i lägenheten och vill att det ska bli top notch! :D Näe, kanske bara är lite höst-trötthet som gör sig påmind.. Verkar inte vara ensam om det iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar