lördag 27 oktober 2012

Sweet saturday

Känns som att jag använt samma rubrik minst 5 gånger förut. Men lördagar är verkligen sweet!
För ett år sedan var jag i Hong Kong och den 28e kom jag fram till Auckland i Nya Zeeland. Helt sjukt! Alltså, verkligen helt SJUKT! Känns som att det var i ett annat liv jag var där, och jag minns så himla väl hur det kändes när jag satte mig på planet och åkte iväg...
Sjukt läskigt och extremt spännande på samma gång!

Igår gjorde jag ett skitpass på gymmet. Gick faktiskt därifrån efter halva för att jag var så sämst och otaggad. Pfft. Men så kan det också gå ibland!

Ska göra ett nytt försök idag, men överkropp istället för ben! Så får vi se om jag taggar till och gör ett nytt försök på benpasset imorgon, annars får jag nöja mig med 3 1/2 gympass denna vecka.

Har varit ute på veckans 3e och sista (enligt "spring 5 km"-schemat) joggpass nu på morgonen, 20 minuter runt sjön här i Skatås. Hur fint?! Sååå fint med höstträden och dimma på vattnet som var helt spegelblankt.
Inte min bild...
Försökte meditera nu på morgonen också, snacka om att det är en bikupa i mitt huvud! På ett bra sätt, men gaah!

Näe, på återseende!

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar