onsdag 3 oktober 2012

Måååååååål??

Nu har jag klämt o känt lite på ett mål som kändes kul. Och nu känns det inte alls kul, 2 dagar senare. Vilket jag ser som ett tecken på att det var ett dåligt mål.

Fortfarande är det Crossfit-SM som känns förbannat kul, jag måste väl kunna ha det som mål och istället ändra mitt tillvägagångssätt för att komma dit?

Dvs inte köra Crossfit 7 dagar i veckan på max
utan Istället
blandade träningsformer
teknikpass i gymmet,
intervaller på cykel/skidor/springa/simma,
göra ett par äckligt jobbiga CF-pass i veckan
och inte minst få mer muskler än fett ;) (annars kommer jag aldrig kunna göra en chin!)

Crossfit handlar väl just om att vara "cross fit", dvs bra på allt? Hehe..

Fick ett så himla fint mail på jobbet, nu när det börjar spammas högt och lågt att jag ska sluta. Det innehöll bl.a. denna rad:

Du får inte glömma bort att det bara finns en människa som dig på denna jord och att du med bakgrund av det är både unik och oersättlig.

Hur fint var inte det? Och faktiskt sant! Oavsett vad folk säger, så kan ingen ersätta Dig. Kanske ersätta din roll eller tjänst, men inte dig som person!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar