onsdag 31 oktober 2012

Onsdagsmord

Tjipptjipp!
Haft en bra onsdag, fått in ett bra flow nu så snart börjar nog pengarna trilla in också ;)

Efter jobbet följde jag med crazy Cam till 1,5 timmes intervallträning med skidklubben här i Skatås. Haha, hade galna ångestattacker innan! Fast först var jag peppad. Sen ville jag dö. Sen började jag mjukna när vi körde lite spänst-hopp, sen började jag dö igen när vi skulle springa upp för en skidbacke... Kan säga att det var rejäl mental träning för mig, men med facit i hand det var kul (eh, alltså ja så kul som det kan bli att springa/gå upp för en skidbacke med stavar 7 gånger) och alla var jättesnälla :) Sånt är himla viktigt för mig, tycker ej om att umgås med icke-snälla!


Är fortfarande trasig sen Torka Aldrig Tårar Utan Handskar. Jag är nog känslomässigt störd. Känner  aldrig såhär mycket för något i mitt eget liv, på något sätt mycket lättare att känna med andra. Sen att jag plåg-njuter av att lyssna på den där låten hela tiden gör ju ingenting bättre :D



Nattinatti!

1 kommentar:

  1. usch jag blev också trasig och låten går på repeat här i Lulä också. så sjukt berörande! å i helgen sk jag se den igen med mamma och ida och gråta lite till!

    <3<3<3 saknar dig min fina! jag blir så glad att läsa att du trivs i götet :):) vi får höras i helgen och prata lite längre. Eller kanske skypa?

    massa kärlek

    SvaraRadera