tisdag 23 oktober 2012

Reality check

Hejhej!
Nu har jag gjort 2 intro-dagar på jobbet, så imorgon drar det igång på riktigt! TAGGAD och lite SKITRÄDD, men mest taggad ;)

Inser att en hel del människor skulle behöva en reality check. Typ, byta arbetsplats med någon för en vecka eller så för att få lite perspektiv?


Jag gillade mitt förra jobb och diggar detta, jag har även varit egen företagare med 0 förmåner (förutom att åka hem och sova på soffan när vi var extreeeemt trötta, hände typ 1 gång) - men alla jobb har sina för- och nackdelar och har man aldrig varit utanför sin bubbla är det väldigt lätt att bara se allt som man är missnöjd med!

Teatern igår var så episkt bra, älskar gruppen (smekmånadsfas - check)! Men min senaste grupp var det en dryg-pelle med i som förstörde för alla - här är det typ jag som är sämst och tråkigast - alla andra är asroliga :D

Tränade ben imorse innan jobbet, och låg därefter typ 10 min i massagestolen som höll på att krossa min skalle! Seriöst! Det var två "bollar" som skulle ge nackmassage (?) och de klämde typ ihop skallbenet :-O
Den var sjukt nice annars, men kommer aldrig våga somna i en sån!

Måste. sluta. använda. ordet. typ. Typ. Nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar